Dag 4 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Michael Steffens - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Michael Steffens

Blijf op de hoogte en volg Michael

04 Mei 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia,

Het is nu 7:38 uur een het zonnetje staat alweer lekker te branden, het beloofd weer een lekkere dag te worden, net als alle dagen hier overigens.

Gisteren zijn we gezellig naar het centrum van Willemstad geweest in de morgen. Even rustig wezen wandelen via het Wilhelminaplein, de pondjesbrug over, even een bakkie bij Bahia op het Briónplein en via de Heerenstraat, waar we nog even wat duikbrillen en snorkels hebben gescoord, naar de drijvende markt aan de Sha Caprileskade. De ronde markt nog even doorgelopen en toen waren we weer bij de auto.
Was een feest van herkenning, want er is niet veel veranderd in de afgelopen zes jaar dat we hier voor het laatst zijn geweest. En toch lijkt het veel korter, raar hè?

Toen weer naar de supermarkt Centrum in Piscadera, ook weer een bekende plek. We hebben flink ingeslagen voor de BBQ!

Thuis gekomen in onze villa (ja, ik blijf het schrijven) hebben we aan de taart gezeten, want ja, ons jochie was jarig!

Toen moest er geoefend worden met de duikbrillen en snorkels in het zwembad, want vandaag gaat het gebeuren, vamos della playa!

Dus gisteravond de BBQ aangestoken en wat meegemaakt wat ik nog nimmer had meegemaakt, de BBQ brandde te hard! Dat ding was zo heet dat je er ijzer op kon smeden, en vlees alleen maar kon verbranden en niet bakken. Bart heeft hun BBQ even opgehaald, we hebben toen de briketten verhuist naar die BBQ en toen ging het goed.

Heerlijk de hele avond met z'n allen genoten van het eten, drinken, temperatuur en vooral elkaar.

Geloof het of niet maar inmiddels zijn ook Joomay en Amber volledig uit hun zelf aan geschoven... Dat tijdsverschil doet een hoop ;-)
Dus zo ontbijten en dan pleitte..

Morgen dus hopelijk een mooi verhaal met onderwaterfoto's.