dag 16 - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Michael Steffens - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

dag 16

Door: Michael Steffens

17 Mei 2016 | Nederland, IJsselstein

Hoi luitjes,

Hierbij dan het laatste verslag van onze fantastische trip naar Curacao.
Het is nu 19:10 en ik zit weer aan de eettafel in IJsselstein.
Waar waren we gebleven? Zondag... weer een heerlijke dag bij de villa, heerlijk in het zonnetje, een beetje de woning aan kant maken, want het was de laatste hele dag.

We zijn 's avonds nog mee uit eten genomen door Bart en Djamila naar een leuke locatie in het trendy gedeelte van Willemstad, voorheen was Punda the place to be, toen werd Otrabanda hip en nu is het Pietermaai. Een verwaarloost gedeelte tegen Punda aan, aan de kust, wat nu helemaal wordt aangepakt en in ere wordt hersteld. De oude karakteristieke fel gekleurde woningen worden weer helemaal in de oude stijl opgeknapt en doen nu dienst als boetiekhotelletjes, bars en restaurantjes, met bijna allemaal een terras aan zee.
Was weer een gezellig avond...

Dan toch weer afscheid nemen van mijn meisje (Bart zouden we maandag nog zien), nu echt nog vier maanden. Nee, we gaan niet nog een keer.
Was nu wel makkelijker dan op Schiphol op 1 maart jl., ook wetend dat het gewoon goed met ze gaat.

Dan nog een filmpje kijken en naar bedje. Maandag (gisteren) alweer om 7 uur uit de veren, niet omdat het moet, maar om nog lekker lang te genieten. Nog even zwemmen, koffers pakken, nog even zwemmen, bakkie, zwemmen....
Dan is het 12 uur, tijd om te gaan. Bart bracht ons naar het vliegveld, de verhuurder kwam nog even zien of alles nog heel was. Het meeste was nog heel, dus we konden met een gerust hart naar huis ;-)

Om 12:30 stonden we op Hato en om 13:00 zaten we al in de lounge aan de sap en konden we wachten tot we werden opgehaald (yep zo gaat het daar) om aan boord te mogen. Om 14:30 mochten we als eersten aan boord aan de 747 om onder het genot van een glaasje bubbels te wachten tot iedereen aan boord was en om 15:45 vertrokken we...

Na een heerlijk diner, een leuke film (Deadpool) gingen de lichtjes uit, van de cabine en van mij... heerlijk geslapen (stoel kon helemaal plat) en wordt je wakker gemaakt voor het uitgebreide ontbijt, nog een kopje koffie en we gaan alweer landen. die 8:15 uur vliegen stelt op deze manier niet veel voor.
We landden ruim voor de geplande tijd om 6:20 en geloof 't of niet, we waren om 8:00 uur thuis.
Een reistijd van 16 uur uit en thuis en volledig uitgerust!

Dus thuis wat uitgepakt en gerommeld en om 11:30 uur was ik weer op m'n werk in Bunnik voor de eerste vergadering en om 16:00 de tweede in Den Haag op ons mega project de verbouwing van Rijnstraat 8 (voormalig VROM) en gewoon weer om 18:30 uur thuis.

Yep life goes on.. we zitten alweer in het ritme, vakantie? welke vakantie?

Het waren twee geweldige weken, geen zorgen, alleen maar genieten...

Geloof het of niet, maar over negen weken gaan we weer, dan vier weken Noorwegen.Andere temperatuur, andere mensen, andere vergezichten...

Dus ik hoop dat jullie weer genoten hebben van onze belevenissen en tot Noorwegen!

• 18 Mei 2016 - 08:48

Lies:

Wat jammer dat het weer voorbij is , maar
    fijn dat jullie zo genoten hebben !
    Noorwegen zal inderdaad heel anders worden
    Kijk nu al uit naar de verslagen !
    Voorlopig even : werkse !!!