USA dag 6/7 - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Michael Steffens - WaarBenJij.nu USA dag 6/7 - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

USA dag 6/7

Blijf op de hoogte en volg Michael

01 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Haines City

Gisteren onze reis vervolgd naar Haines City, een stadje op een uurtje rijden ten zuiden van Orlando.
Onze taxi was keurig op tijd bij ons hotel in New York om 10:00 om ons naar het Newark vliegveld te brengen. Dit ging een stuk sneller dan op de heenweg, we waren dan ook binnen het uur bij de balie om onze koffers in te leveren. Dan nog even snel door de security. Dan was het toch wel weer tijd voor een bakkie. Om 12:00 konden we aan boord en kregen we weer lekker een drankje, nu maar een prosecco, lekker bij de nootjes.

We vlogen redelijk op tijd weg en we waren 30 minuten voor op schema in Orlando.
Aan boord werden we weer lekker verwend met een goede lunch.
Op Orlando waren we wel even onderweg naar de uitgang, ook met de monorail mee, maar de koffers waren dan ook snel op de band.
Dan was het nog maar een klein stukje lopen naar de autoverhuurder, waar onze minivan stond te glimmen. Dit was voor mij de eerste keer dat we kregen wat we gehuurd hadden.
Koffers er in en we waren op weg naar de agent voor de sleutel van onze villa.
Dat ging allemaal redelijk vlot en toen naar onze villa, even in de file gestaan, dan nog even zoeken naar het juiste nummer en toen een groot feest van herkenning.
De indeling was exact hetzelfde als in 2000. Dus ook weer een 4 slaapkamer, 3 badkamer villa. (dus Nienke en Carla, jullie hadden meegekund ;-)).

Nadat we de koffers in de villa hadden gezet op naar de Mac voor het diner en verdomd als het niet waar is, ook weer de sheriff aanwezig als in 2000 de eerste avond.
O ja, over politie bij een restaurant gesproken, toen we in New York zaten te lunchen bij de Red Lobster kwamen ook drie politiedames een drankje doen, ze namen alle drie een lekkere cocktail, nu zou je denken zonder alcohol, noop gewoon serieuze mojito's.
's Avond stonden er weer twee politieagenten en toen heb ik toen maar eens gevraagd wat er aan de hand is, wij weten niet beter of ze eten alleen donuts en dan nu kreeft?
"Yes sir, we are upgraded" was het antwoord.

Toen naar het volgende hoogtepunt van deze vakantie, de Walmart! Eindelijk lekker boodschappen doen in een mega, mega supermarkt. Het was heerlijk. Een wifi hotspot gescored met een prepaid refill card en gaan met alle iDevices.
Terug in de villa alles uitpakken, een bakkie, ff de email. Whatsap, Facebook, etc. sjekken en naar bed...

Vanmorgen lekker ontbeten in alle rust, en toen jawel, het zwembad in.
Ja nadat we gisteren alleen het hoognodige hadden gehaald, vandaag even terug naar de Walmart met het echte boodschappen briefje. Gelijk lunch meegenomen en dan de middag weer lekker niks, helemaal niks...

's Avonds maar weer eens uit eten gegaan, dit keer bij een Chinees buffet restaurant, voor $ 13,99 pp all you can eat! En uitgebreid! (past ook allemaal goed in mijn dieet)

Nu weer voldaan op de bank en zo weer slapen, want morgen een drukke dag, Seaworld! Waarschijnlijk dus morgen geen verslag, want de kans is groot dat we na 23:00 uur helemaal afgedraaid thuiskomen door de combinatie van indrukken, hitte en lopen.

• 02 Augustus 2015 - 09:08

(Kleine) Yvonne:

Ik lees iedere dag met veel plezier de reisverslagen. Schrik er gewoon van: morgen geen reisverslag en wat nu?

• 02 Augustus 2015 - 09:17

(Kleine) Yvonne:

Vervolg: Wordt een dagje afkicken ;)))... Veel plezier in Seaworld!

• 02 Augustus 2015 - 19:05

Ceesie :

Hoi steffie's, ook ik volg jullie hoor en geniet van jullie avonturen. (Kleine) yvonne stuurt jullie avonturen door naar mij email. Wat een mooi huis man en een zwembad lekkerrrrr hoor. Michael hoe gaat het met het dieet ? ,valt nu niet mee hé , al dat lekkere eten en voor weinig!!!!. Maar goed , geniet er maar lekker van , want jullie doen dit niet elk jaar. Veel plezier nog en hou ons op de hoogte we volgen jullie. Gr. Jullie knapste................

• 03 Augustus 2015 - 13:11

Riny:

Gezellig

• 13 Augustus 2015 - 16:13

Nienke:

Doordat ik op vakantie praktisch geen internet had, ben ik nu alle reisverslagen aan het lezen. Een ware inhaalslag, maar de moeite waard verhalenverteller! Ik verwacht maandag wel klaar te zijn ;-)

Goh, als ik had geweten dat er nog plek was geweest had ik mijn plannen direct omgegooid haha!

Mooi te lezen hoe jullie genieten en wat voor moois de wereld biedt!

Tags: USA