USA dag 14 - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Michael Steffens - WaarBenJij.nu USA dag 14 - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

USA dag 14

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

09 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Haines City

Zo dat was gisteren een middagje shoppen in Orlando. Eerst een dagje aan het zwembad, wat keutelen in huis en rond drie 's middags vertrokken naar het prachtige winkel centrum Mall at the Millenia, een winkelcentrum met eigenlijk alleen de bekende (dure) merken en een prachtig food-plaza waar je van alles kunt eten. (heeft wat weg van Centro in Oberhausen).
We waren weer niet de enigen... Maar dat mocht de pret niet drukken, eerst kijken bij de Cheesecake Factory met, je raadt het al, beroemde cheesecake. De wachttijd voor een tafeltje was ruim een uur, dus laat maar. Al snel kwamen we de Applestore tegen en toch maar even naar binnen, kregen een Apple Watch specialist toegewezen, en ja dan heb je al snel zo'n pracht ding om. Dus Djamila eentje voor Bart, Joomay ook eentje en ja Michaeltje ook. Tjonge en krijg je tasje mee waar zo'n pracht speeltje in brand en dan moet je nog shoppen met Djamila, dan wordt je geduld dus pas echt op de proef gesteld. Maar Nelleke zegt altijd: "het verlangen is mooier dan het bezitten", en dat is waar.
Toen eerst na een verkenning van het centrum naar het bovengenoemde food-plaza voor een Italiaanse snack, een Stromboli, een soort worstenbroodje met een vulling van ham en salami.
Nou toen kon het winkel in winkel uit beginnen, met volgens mij voor Djamila het hoogte punt bij Victoria Secret. Daar hebben we lang genoeg op een bankje gezeten dat Joomay zijn Apple Watch heeft kunnen uitpakken en volledig kunnen instellen. Nog sterker, ook nog schoenen kunnen kopen voor zijn vriend Harold.
Er was ook zoveel moois, dan is het voor een meid als Mieltje lastig stoppen... Toen toch nog even naar A&F (tegenwoordig zonder de mooie jongens aan de deur Yvonne, maar wel met de heerlijke geur binnen, die je in hele centrum zowat ruikt) een broek passen, duurde even maar wat maakt het uit.

Zo weer naar de auto voor het diner wat verderop bij de IHOP, dat staat voor International House Of Pancakes, jawel het pannenkoeken huis.
Dus Djamila nam weer (2009 ook) zo'n stapel botermelk pannenkoeken met Maple sirop. De rest van ons maar weer eens een burger....Joomay en ik een Mega Monster Burger, rood gebakken, nou dat zijn twee serieuze hamburgers met mozzarella en bacon, kijk dan ligt je bord vol met uitgedruipt vet, zo één zonder saus of sla of iets anders dat de smaak van de ranzige burgers kan verpesten. En Yvonne en nette cheeseburger.
Hier doe je geen voorgerecht of nagerecht, het is goed zo.

Voldaan nu snel huis, Michaeltje heeft nog wat uit te pakken ;-).
Werd dus weer een latertje met het nieuwe speeltje.

Vanmorgen toch weer bijtijds op, gaat vanzelf en ik was om 8:00 uur weer niet de eerste, Yvonne en Djamila zaten al buiten.
Over de komende dagen valt weinig te schrijven, vandaag zwembad, vanavond waarschijnlijk waar naar Golden Corral ofzo, morgen zwembad, maar aan het einde van de dag inpakken en naar Orlando, we overnachten op het vliegveld, want dan zijn we er maar alvast, we vliegen al om 9:00 naar Washington DC.

Dus waarschijnlijk pas dinsdagvond weer schrijven als we in Washington DC zijn.

• 09 Augustus 2015 - 20:00

Kees En Adrie:

Shoppen shoppen shoppen zo leuk om te doen.
    Die Mall is zo mooi met mooie winkels. voor de mannen de Apple Store en voor de dames Victoria Secret maar ook niet te lang hoor.Wij zijn hier ook allemaal in het bezit van de nieuwe wacth hoor, jullie hadden niet anders verwacht.

Nog een tip Als jullie nog een beetje Disney gevoel willen moet je naar Downtown Disney gaan een uitgaansgebied met winkeltjes grootste Disney winkel van de wereld en heel veel eet tentjes.
    Wij vinden het daar altijd heel gezellig.
    En geniet nog van het zwembad (hebben we thuis niet).

• 09 Augustus 2015 - 21:48

Yvonne En Ron:

Hi Michael,

Leuk verslag weer. Ik geniet er dagelijks van. Fijn hoor 3 Applewatches in thé house, dan ben je in ieder geval op tijd op het vliegveld. Alvast goede vlucht gewenst en veel plezier in Washington DC. Tip: vergeet vooral het Smithsonian's National Air and Space museum niet. Een echte aanrader.

Tags: USA