Suriname dag 6 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Michael Steffens - WaarBenJij.nu Suriname dag 6 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

Suriname dag 6

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

22 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Fawakaa!

Alweer de zesde dag in het heerlijke Suriname. tot op heden een top vakantie, prachtig weer, leuke vriendelijke mensen, lekker eten. Wat wil een mens nog meer.

Vanmorgen lekker relaxed ontbeten en daarna naar Fort Zeelandia voor de eerste TV opnamen. Een interview met op de achtergrond een prachtig monumentaal pand, één van de oude officiers woningen.
Het interview werd gedaan door een dame en het wordt geknipt en geplakt tot een zoals ze hier zeggen een infocommercial die de komende tijd dagelijks wordt uitgezonden op de nationale tv zender.
Dinsdag zien we het resultaat, alvorens het live gaat. En jullie begrijpen dat dit ook aan jullie getoond gaat worden. Erg bijzonder allemaal. Geen grimm, geen repetitie, hop vragen en gelijk goed en duidelijk beantwoorden. Men was erg tevreden ?!?

Daarna weer terug naar het hotel voor een bakkie en toen de rest van de dag genoten van het zwembad/tuin. Vandaag vanaf twee tot middernacht DJ Mario met een bak herrie. Lekkere Zuid-Amerikaanse klanken met een beetje Hardwell! Top.

Net lekker wezen eten in de stad bij De Waag, je raadt het al, een oud waaggebouw net als wij die kennen. Een steakhouse met heerlijke verse producten, was goed.

Nu weer op ons kamertje bij de airco, wat internetten en zo een filmpje kijken.

Morgen weer vroeg uit de veren voor een drukke TV dag....

• 23 November 2015 - 19:51

Ron En Yvon:

Hoi Michael,

Geweldig die reisverslagen! Lijkt me zeker een bijzonder land. Fijn zoals je de dingen beschrijft. Zo kan ik me een goed beeld vormen van de plantages en andere bezienswaardigheden, daarnaast leer ik weer wat over de geschiedenis van Suriname .Ik schrok wel van de enorme alligator in je handen hahaha en ik hoop dat de muggenbulten bij Yvonne weer wat geslonken zijn. Ook ben ik benieuwd naar de commercial. Het is alleen jammer dat ik sommige foto's niet kan openen. Ik weet niet of anderen dat ook hebben. Ook dit keer kan ik alleen de foto van de officierswoning zien en niet die van de waag.
    Geniet er nog even lekker van en succes morgen bij de opnames

• 24 November 2015 - 09:58

Nienke:

Ben benieuwd naar de opnamen! Volgt volgende week. Veel plezier weer!!