Dag 14, 15 en 16 - Reisverslag uit IJssellaan, Nederland van Michael Steffens - WaarBenJij.nu Dag 14, 15 en 16 - Reisverslag uit IJssellaan, Nederland van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

Dag 14, 15 en 16

Door: Michael Steffens

Blijf op de hoogte en volg Michael

17 Februari 2017 | Nederland, IJssellaan

Hoi lieverds,

Hier het beloofde verslag vanuit het toch wel frisse Nederland.
We zijn dus weer thuis.

Woensdag zoals geschreven 's morgens de koffers gepakt en we waren klaar voor de zon, echter die bleef verscholen achter een dik wolkendek.

Dus maar even lekker wezen wandelen, ruimte zat.
Dan nog even heerlijk lezen en na het avondeten een laatste avondje naar Femke en Jan. Even nog gezellig een bakkie en wat kletsen en natuurlijk de teveel ingeslagen boodschappen overgedragen zoals dat hoort.

Dan is het toch weer zeven uur als de wekker afloopt, even douchen, de koffers in de auto en op weg naar het vliegveld. Onderweg nog even leuk tanken voor 99 cent per liter en dan de auto weer op de plek geparkeerd waar we hem meekregen. Op weg naar de aankomsthal, daar waar het verhuurbedrijf kantoor heeft. Dan komt het bijzondere deel, gewoon de sleutel in een brievenbusje gooien en klaar. Niks geen controle of iets wat daar op lijkt. Dat heb ik tot op heden alleen nog maar telkens hier op Lanzarote meegemaakt. Overal anders controleren ze de hele auto tot op het reserve wiel aan toe.

Dan even wachten tot de balie opengaat in de enorme rij, want dat is hier dan weer wel exact twee uur voor vertrektijd pas inchecken. Dan vlot door de security en dan was het tijd voor een ontbijtje van een vers broodje een lekker bakkie.
We gingen al weer vlot boarden en we vertrokken ruim op tijd en dus waren we ook voor op schema na precies vier uur op Schiphol na een heerlijke vlucht.
Geland op de polderbaan, dat is bijna in Alkmaar, dus nog een flink stuk taxiën naar de C-pier.
Na een flinke wandeling komen we bij de bagageband en toen begon het lange wachten, zeker een half uur staan wachten op de eerste koffers en dat is toch ongebruikelijk op Schiphol.

Toen we de koffers hadden naar P2, pizza's besteld bij Domino's en op weg naar huis. Dat viel tegen, het verkeer zat overal muurvast, maar we waren uiteindelijk tegelijk met de pizza bezorger thuis, dus we konden gelijk uit de doos schransen. Djamila was er ook en aan het einde van de avond kwam ons kokkie ook weer thuis en na gezellig bijgeklets te hebben konden we weer naar twaalven naar bed.

Vanmorgen om zeven uur ging de wekker weer en heb ik me toch maar weer mooi naar Bunnik gesleept voor een heerlijke vrijdag van bijkletsen, dingetjes regelen, handtekeningen zetten en dan is het weer weekend!

En nu dan nog even een stukkie schrijven en de beloofde foto's uploaden.

Zo dat was vakantie nr. 2 (we waren al een weekje naar Center Parcs geweest) en we kijken alweer uit naar nr. 3 in mei. Dan 10 dagen Portugal en dan mogen jullie weer verslagen verwachten en hopelijk ook direct de foto's.

Voor nu 2theledokey!

• 18 Februari 2017 - 08:44

Cees & Yvonne:

Bedankt weer, voor het delen van je vakantie en welkom thuis!

• 18 Februari 2017 - 11:45

Lies :

Wat een mooie foto's weer !
    Moet wel heel confronterend geweest zijn dat onderwatermuseum .
    Nu even afkoelen en dan in mei weer de warmte in