Dag 10, 11,12 en 13 - Reisverslag uit Charco del Palo, Spanje van Michael Steffens - WaarBenJij.nu Dag 10, 11,12 en 13 - Reisverslag uit Charco del Palo, Spanje van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

Dag 10, 11,12 en 13

Door: Michael Steffens

Blijf op de hoogte en volg Michael

14 Februari 2017 | Spanje, Charco del Palo

Hoi lieverds,

Op de valreep toch maar even een verhaaltje schrijven. Het is idd alweer bijna voorbij, twee weken is toch maar niks, zo om.

Afgelopen zaterdag was een rustdag, gewoon helemaal niks gedaan. Gewoon in de zon met een boek. Wel eerst nog even de laatste boodschappen gedaan van deze vakantie.
Maar verder heerlijk genoten van het prachtige weer.

We zijn trouwens afgelopen vrijdag nog even bij de achterburen van de camping in Zeewolde wezen buurten, die zitten hier ook in een appartement, vlakbij ons. Een wat groter complex en doet wat luxer aan. Wat we daar zagen beviel ons wel en een groot voordeel van deze appartementen is de ligging. Ze liggen veel gunstiger op de wind en zon. Wij op het oosten en zij op het zuiden, dus langer zon en minder last van de wind die vaak uit het noorden komt.

Dus hebben wij de boeking met wat gedoe weten aan te passen voor komende 2e Kerstdag, want dan gaan we weer. Was al geboekt voor het appartement waar we nu zitten. En nu dus aangepast naar die andere. En nog sterker, ook al geboekt voor december 2018, kan maar klaar zijn. Het is hier nl. ook wie het eerst komt, wie het mooiste appartement heeft, en dus dit keer De Steffies!

Waar waren we gebleven, o ja bij de zaterdag, dus niks.

Zondag was het hier heel slecht qua weer, zeer veel wind en flink wat buien. Dus zijn we weer een stukje wezen toeren en zijn we uitgekomen bij het aquarium in Costa Teguise, viel niet tegen, was groter en uitgebreider dan we dachten en was toch weer een leuke bezienswaardigheid. Zo ontdekken we hier steeds meer.

's Avonds zijn we wezen uit eten met Jan en Femke van de camping in Zeewolde, onze directe achterburen. Naar een Chinees buffet geweest in Costa Teguise en ook deze was weer fantastisch, zeer uitgebreid en lekker. Was een gezellige avond.

Maandag was ook nog een sombere dag, donker weer en veel bewolking, maar wel droog en was het buiten goed te doen met weer dat boek. Niets gedaan verder.

Vandaag was weer een in de zon bakken dag, heerlijk!
Aan het einde van de dag weer naar Costa Teguise voor een warme hap en heerlijk in de zon op een terras zitten smullen, van raad eens een Chinese hap. Dit keer weer bij Beijing, de ontdekking van twee jaar geleden. Was weer heerlijk, hier a la de bekende Japanse tapas, kleinere porties vaak in zo'n pruttelende bloedhete ijzeren schaal.

En dan weer thuis, nog een bakkie onder de sterrenhemel op het terras en morgenochtend de koffers weer inpakken en dan 's middags nog even in de zon en dan is het echt voorbij.
Donderdag vliegen we weer huiswaarts en dan vrijdag weer werken.

Vrijdag zal ik nog wat foto's uploaden vanuit thuis met het laatste verslag, gaat wat sneller.

Tot gauw.

• 15 Februari 2017 - 19:55

Lies:

Hoi Steffies ,
    Heerlijk toch al die actieve en luier dagen ! Groot gelijk , genieten maar .
    Zal niet meevallen vrijdag weer te gaan werken , maar daarna is het meteen weekend om bij te komen .
    Nog veel plezier en een veilige thuisvlucht .
    Groetjes , Lies