Dag 6/7 - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Michael Steffens - WaarBenJij.nu Dag 6/7 - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

Dag 6/7

Door: Michael Steffens

Blijf op de hoogte en volg Michael

29 Juli 2016 | Zweden, Malmö

Hoi lieverds,

Vandaag weer een reisverslag, want gereisd hebben we....

Maar eerst gisteren, gisteren was een feestdag. Na enige vertraging konden we Djamila en Bart welkom heten in Nederland na een verblijf van 5 maanden in Curacao. Na een vertraging van twee uur landen ze om 13:20.
's Avonds lekker en vooral gezellig wezen uit eten bij Shizen in Vianen met de moeder, zus en broer met aanhang van Bart en Bart en Djamila natuurlijk. Top avond!

's Morgens hadden wij al de boodschappen gedaan en alles weer aangevuld, dus de camper stond alweer klaar voor vertrek.

Vanmorgen in alle vroegte vertrokken naar onze volgende stop, Malmø in Zweden.
Was een relaxte reis geen drukte op de wegen en na 980 km waren we om 18:00 uur op de camping.
Onderweg nog wel wat stops gemaakt om te tanken en een broodje met een bakkie te scoren natuurlijk.

We kregen een ruime plek toegewezen en we stonden dan ook snel. De tuinmeubelen opgesteld, de grillplaat gepakt, want ja er moet wel gebakken worden! Yvonne in tussen de sla door elkaar gegooid en hoppa aan tafel.

Na het eten een bakkie en toen een wandelingetje naar zee, naar de Øresund, waar de gelijknamige brug overheen gaat van Denemarken naar Zweden. Bekend van de televisieserie The Bridge.
Is trouwens niet gratis dat bruggetje.... 104 ekkies! Enkeltje! Ja en dan eerst nog die brug naar Kopenhagen die was ook 48 ekkies.
Ze zijn wel mooi hoor die bruggen, wat een mega constructies.

Net even gebadderd, de tuinmeubels weer ingepakt en we staan alweer klaar voor vertrek morgen naar Oslo. Nog een kort stukje...

• 30 Juli 2016 - 12:43

Lies:

Wow wat prachtig die brug ! Leuk om weer een beetje mee te reizen .