Dag 2 - Reisverslag uit Yport, Frankrijk van Michael Steffens - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Yport, Frankrijk van Michael Steffens - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Michael Steffens

Blijf op de hoogte en volg Michael

24 Juli 2016 | Frankrijk, Yport

Vanmorgen wakker geworden met het fluiten van de vogels in het bos en de geur van verse koffie.
Heerlijk vakantie gevoel, zo de camper uit, aanschuiven aan de ontbijttafel in de ochtend zon. Wat een leven zo, als God in Frankrijk. (spreekwoordelijk dan, want God heeft Frankrijk volgens mij allang verlaten)

Maar goed zondagmorgen... na het ontbijt het badritueel, het is tenslotte zondag en dan douchen we altijd.

De wandelschoenen aan en op pad naar het dorp. Eerst een flinke afdaling door het bos en dan het dorp in.
Prachtig wat een plaatje van een dorp. Allemaal vakwerkhuizen in perfecte staat. Mooie oude winkels, en dan die kust, allemachies wat mooi. Die hoge witte krijtrotsen en de blauwe oceaan, nogmaals een plaatje.

Na een wandeling over het strand (van kiezels) een mooi terras opgezocht voor een lunch.
Nog even een brood gekocht bij de bakker en toen weer berg op naar de camping.

De rest van de middag wat geluierd in het zonnetje. Nog een rondje camping gelopen en toen was het weer tijd voor een broodje.

We hebben de buitenboel alweer ingeladen, want lang buiten zitten 's avonds doe je hier niet. De zeewind zorgt voor een flinke afkoeling en dus zitten we lekker binnen aan de koffie, zo een filmpje kijken en dan weer bedje toe.

Het was weer een mooie dag, echt vakantie.

Morgen weer bijtijds op, want we gaan weer verder....